tisdag 2 december 2008

Dricker té & äter mackor, får inte äta bröd men trillar såklart dit när jag får hemgjort bröd.
När jag skulle hämta Vincent från dagis såg jag att hästarna smitit igen så jag åkte först till dagis, sedan till Jenny eftersom jag gissar att de alltid går dit först & där stod de.
Lämnade bilen på med Vincent i & baxade in Gandur i deras stall & Dimma i deras hage eftersom jag inte kan börja promenera med hästar & Vincent.

David går dit senare idag & hämtar dem, men de lär få stå inne mestadelen av dagen från & med nu eftersom de sticker fast det ska vara el i hagen & jag inte har lust att jaga dem, för att inte tala om allt de kan ställa till med som bilolyckor eller sabba nåns gård.
Nej då kan de stå inne hellre.
Jeje, nu tänker alla småflickor att jag är hästlågare men då får jag vara det då, Louise Nathorst hästar går inte heller ut & de lever.
För övrigt är alla hästgalningar som tycker jag är hemsk, välkomna hit & jaga dem när de smiter*suck*

Inga kommentarer: