fredag 5 december 2008

Skurat & städat hallen, vardagsrummet & trappan samt plockat i köket, fyllt diskmaskinen, rensat diskbänken & satt igång en tvätt.Nu är jag helt slut.
Ett plagg jag hade tänkt ha ikväll var tyvärr på golvet & var blött dessutom, så det är bara att glömma.

Är allmänt grinig & trött, har bara lust att äta onyttigt & sova, men Vincent ska från dagis & jag ska till Luleå & kolla på spelningen ikväll, får åka förbi statoil & hälla i mej några latte innan, annars lär jag somna stående.
Imorgon måste jag på kursen om ingen köper min plats, det blir inte mkt sovande inatt, tar ju ett tag att köra till Gällivare.

Måste åka till granngården(lantmännen) & köpa några säckar pellets & i helgen måste jag få tag på hö, lite panik nu, jag vill verkligen ha bort hästarna, får egentligen inte åka med transporten & jag har inte alls råd att hyra en bil att dra med, vad göra?
Det är så jävla långt till alla som säljer hösilage eller hö, hade vart bra om det fanns ngt i byn men det gör det inte.
Ångest ångest, i värsta fall blir det lusern åt hästarna nästa vecka.

Inga kommentarer: