fredag 5 december 2008

Vincent på dagis, hästarna utsläppta, marsvinen utfodrade.

Nu blir det latte & fullkornsvälling för mej, har inte sovit nästan ngt i natt, kanske 3 timmar eller så.
Hade behövt plocka & städa i huset & tvätta kläder, men kanske gör det mest nödvändiga, torkar golven i vardagsrummet, sovrummet, hallen & trappan.

Sedan ska ju hästarna in vid 14 tiden, innan de smiter.Elen i stängslet är nog inte som det ska, men jag måste be ngn annan undersöka var det tar i & leta fram eltestaren.

Islandshästlokalklubben Bifrost ordnar Avelskurs i Gällivare i helgen, jag är anmäld(som alltid när det är kurs på gång samt att jag gått grunden för denna utbildning så då ville jag gå upföljningen).
Däremot har ju David spelning idag & jag hade tänkt sälja platsen då det blir så stressigt men det blir nog kanske så att jag går kursen ändå, får bege mej tidigt imorrn.

Den som hade reservplatsen har inte hört av sig & det blir för sent att annonsera ut den nu.
Tror vi kommer hålla till på Galgbackens islandshästar, då får jag träffa Frekja som jag sålde förra året.
Är inte så mkt för att träffa hästar jag sålt, är rädd att det ska ge ångest, fast vissa hästar var bara skönt att bli av med, man kan inte passa ihop med alla.

Inga kommentarer: